Up-selling: Podpořte tržby svého e-shopu, dlouhodobě a s minimální investicí

Každý provozovatel e-shopu usiluje o zvětšení objemu objednávek. Jak kromě reklam nalákat zákazníky, aby pořídili kousek dražší než ten, který si původně vyhlédli? Poradíme vám, jak využít různých praktik a funkcí nástrojů Shopero k výraznému podpoření prodeje.

Up-selling: Podpořte tržby svého e-shopu, dlouhodobě a s minimální investicí

Co je to up-selling?

Proč by zákazníci kupovali něco dražšího, když lze pořídit levněji? O tom je up-selling.   Přesvědčte návštěvníky svého internetového obchodu, že stačí přihodit pár stovek korun, aby získali řádově lepší a výkonnější produkt. Jak na to?

1. Propracujte e-mail marketing

 

Víte například, že si váš zákazník pořídil před delší dobou chytrý telefon? Zacilte na něj aktuální nabídkou mobilů. Dá se předpokládat, že třeba tajně sní o novém a dražším kousku, a správně mířený newsletter ho může popostrčit správným směrem.

2. Věřte v sílu sdělení

Aby byly vámi odeslané e-maily a sdělení co nejúčinnější, vsaďte na správná slova. Nakoukněte do oblasti copywritingu, ať už prostřednictvím odborných článků nebo konzultace s lidmi, kteří ho provozují.

Poutavé výrazy, na které se stále reaguje
Slevy jsou sice všude kolem, ale pořád na ně slyšíme. Nezapomeňte proto upozornit na ty nejvýhodnější nabídky, a to volbou trefných výrazů.
Příklady slov: Výhodný, sleva, akce, levnější…

Call to action jako virtuální rozkaz
Upoutejte pozornost úderným rozkazovacím způsobem. Věřte, že funguje lépe, než zdlouhavě popisné pasáže, které jsou sice informačně bohaté, ale zákazníka nijak zvláštně nechytnou.
Příklady call to action: Pořiďte, prohlédněte si, klikněte, nakupte,…

Originalita vítězí
Pamatujte, že vaši zákazníci odebírají newslettery od řady značek a webů. Vybočte z řady a snažte se být vidět, ať už zajímavým designem, jedinečným tématem textů a nabídky nebo třeba zajímavě napsaným předmětem e-mailu.

3. Nabídněte slevy

Když poskytnete slevu, zákazník si pravděpodobněji troufne na vysněný-dražší kousek, lepší model nebo pokročilejší službu. V nástroji Shopero můžete snadno vytvářet různé slevy a přizpůsobovat jejich nastavení, přečtěte si více o slevových kuponech v naší nápovědě → Nápověda: Slevové kupony

Tip: Slevové kupony jsou také skvělým prostředkem, jak mít přehled o efektivitě venkovní reklamy. Na letáky nebo billboardy můžete umístit specifický kód pro aktivaci slevy, a díky němu tak zvládnete sledovat, jak byla vaše reklama účinná.

4. Utřiďte informace: Popisek a parametry produktu

Vliv na úspěch e-shopu má jednoznačně i tak samozřejmá záležitost jako podoba stránky detailu produktu. Výmluvný popisek, pěkná fotka, doprovodné video – to všechno přidává vašemu podnikání na profesionalitě a důvěryhodnosti.

V Shopero si také můžete k produktu přidat sekci Parametry. Zákazník uvidí nejdůležitější informace v záložce pod produktem v přehledném sloupečku, a bude si tak moc jednoduše porovnávat různé zboží. Viditelně lepší vlastnosti ho mohou ve výsledku přesvědčit, aby si pořídil dražší kousek.

Parametry vidí uživatel ve sloupečku tak přehledně, jak je vy napíšete.

Parametry vidí uživatel ve sloupečku tak přehledně, jak je vy napíšete.

 

 

5. Označte zboží štítkem a zapněte si hodnocení

Zviditelněte produkty, které chcete dostat do zákazníkova povědomí, speciálními štítky. V Shopero jich máte na výběr hned několik, některé souvisí s dalším nastavením, jiné jsou čistě pro oživení a přiřazují se v administraci v detailu produktu. Také zboží s autentickým hodnocením přímo od zákazníků vám může přinést ovoce.

štítky_hodnocení

Ukázka hodnocení a štítků u zboží na výpisu produktů.

6. Pište recenze a blogové příspěvky

Co se nevejde přímo k produktům a do prodejní části e-shopu, směřujte do obsahových stránek. Podpořte produkty propracovanými recenzemi nebo články na blogu od odborníků.Takových textů jsou na internetu stovky, možná právě o vašich produktech. Ale proč zároveň s navyšováním tržby nebudovat i svou pověst experta v oboru?

Máte pocit, že jsme na něco zapomněli? Chcete sdílet svůj názor k tomuto tématu? Dejte nám vědět v komentářích pod článkem!

Potřebujete-li poradit ohledně některé ze zmíněných funkcí, kontaktujte nás na podpora@shopero.cz. Pokud byste rádi vyzkoušeli práci se systémem Shopero navštivte náš web www.shopero.cz.

 

The following two tabs change content below.
Zdeněk Zenger

Zdeněk Zenger

CTO - Technický ředitel at Shopero
Zdeněk má zkušenosti z agenturního života, miluje UX a je technickým ředitelem Shopera

Přihlašte se

Dostávejte aktuální informace ze Shopera

Vyhněte se 13 nejčastějším chybám e‑shopů!

Vaši zákazníci čekají…

... na přehlednou a intuitivní nabídku Vašich produktů.

Shopero je moderní e-shop dodávaný formou služby pro každého, kdo chce prodávat jako profesionál.

Vyzkoušejte na 30 dní zdarma

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

Abychom Vám mohli umožnit nejlepší procházení webových stránek je nastavení cookies na této webové stránce povoleno. Pokračováním v používání tohoto webu beze změny nastavení souborů cookies v prohlížeči nebo kliknutím na tlačítko "Souhlasím" vyjadřujete svůj souhlas s používáním cookies.

Zavřít