Archiv štítku: copywriting

Up-selling: Podpořte tržby svého e-shopu, dlouhodobě a s minimální investicí

Up-selling: Podpořte tržby svého e-shopu, dlouhodobě a s minimální investicí

Každý provozovatel e-shopu usiluje o zvětšení objemu objednávek. Jak kromě reklam nalákat zákazníky, aby pořídili kousek dražší než ten, který si původně vyhlédli? Poradíme vám, jak využít různých praktik a funkcí nástrojů Shopero k výraznému podpoření prodeje. Co je to up-selling? Proč by zákazníci kupovali něco dražšího, když lze pořídit levněji? O tom je up-selling. […]

Pokračujte ve čtení
 

10 kroků k trefnému produktovému popisku

10 kroků k trefnému produktovému popisku

Délka textu, struktura, adjektiva, která neotravují, ale vystihnou a podpoří produkt, šťavnaté sdělení, snaha vžít se do situace zákazníka, klíčová slova, výzvy k akci… všechny tyto triky podpoří zájem o vaše zboží. Držte se našeho vodítka, zaujměte více očí a zařiďte si do budoucna promakanými popisky produktů více objednávek. Získáte nejen informace o tom, jak funguje internetový text, ale hlavně užitečné tipy pro SEO a online marketing.

Pokračujte ve čtení | 4 komentářů
 

Přihlašte se

Dostávejte aktuální informace ze Shopera

Vyhněte se 13 nejčastějším chybám e‑shopů!

Vaši zákazníci čekají…

... na přehlednou a intuitivní nabídku Vašich produktů.

Shopero je moderní e-shop dodávaný formou služby pro každého, kdo chce prodávat jako profesionál.

Vyzkoušejte na 30 dní zdarma

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

Abychom Vám mohli umožnit nejlepší procházení webových stránek je nastavení cookies na této webové stránce povoleno. Pokračováním v používání tohoto webu beze změny nastavení souborů cookies v prohlížeči nebo kliknutím na tlačítko "Souhlasím" vyjadřujete svůj souhlas s používáním cookies.

Zavřít