Archiv štítku: nastavení

Uveďte zboží se vší parádou: Jak na popisek kategorie a výrobce

Uveďte zboží se vší parádou: Jak na popisek kategorie a výrobce

E-shopové kategorie a kategorie výrobce slouží jako hlavní orientační prvky internetového obchodu. Zákazníci vědí, že hledají konkrétní artikl z určitého odvětví (kategorie) a mnohdy se orientují na oblíbenou značku (výrobce). A podle těchto zařazení se dostanou k produktům, které hledají. Co by měl obsahovat ideální popisek, aby správě a efektivně uvedl nabízené zboží? Podrobnější informace […]

Pokračujte ve čtení | 1 komentář
 

Jak upravit XML feed v souladu s novými XML značkami Zbozi.cz

Zbozi.cz chystá spuštění nového vylepšeného formátu XML feedu. V dnešním článku si shrneme rozdíly mezi původní specifikací, podíváme se na výhody, které nový formát přinese a doporučíme postup pro co nejhladší přechod na novou podobu XML značek. Nutno zmínit, že mnohé změny následují současné fungování XML feedu na Heuréce. Pojďme se nejdříve podívat, jaké výhody […]

Pokračujte ve čtení
 

Přihlašte se

Dostávejte aktuální informace ze Shopera

Vyhněte se 13 nejčastějším chybám e‑shopů!

Vaši zákazníci čekají…

... na přehlednou a intuitivní nabídku Vašich produktů.

Shopero je moderní e-shop dodávaný formou služby pro každého, kdo chce prodávat jako profesionál.

Vyzkoušejte na 30 dní zdarma

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

Abychom Vám mohli umožnit nejlepší procházení webových stránek je nastavení cookies na této webové stránce povoleno. Pokračováním v používání tohoto webu beze změny nastavení souborů cookies v prohlížeči nebo kliknutím na tlačítko "Souhlasím" vyjadřujete svůj souhlas s používáním cookies.

Zavřít